Lkpg

Tjoo!
Kom hem för en stund sen i från skolan... Kom till linkan 09.15 i dag och min lektion började 09.45, så tog bussen hem, bytte om supersnabbt för att sedan hoppa på cykeln och bege mig till skolan. Kännde att jag var aningen trött i dag, och inte så konstigt kanske, men hade en massa överskottsenergi jag bara ville få ut, men kände att det inte var läge för det... ingen som ville spela över med mig... :(
aja, hemma som sagt var och har lite ont i huvudet. "/ Nu ska jag lägga mig i sängen en stund och försöka ta igen mig lite innan baletten i kväll
vill bara tillägga att jag sörjer djupt att det inte fins nån snö här och saknar redan alla fina människor, är lite förvirrad.

Kommentarer
Postat av: pablosfoto

Du är så fin, Liv :D



Stora kramar!

2012-02-10 @ 21:15:22
URL: http://pablosfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0