tlött.

Är uppe aldeles för tidigt om jag själv skulle få bestämma... men det är ju så att jag börjar jobba 11 och dumt nog har jag lovat att åka och hjälpa till med lite annat småfix vid 10.00 i tannefors, åh orkar inte, vill sova! men det ska nog gå bra, måste bara få vakna till lite (y)
Var kvar till halv fyra i går kanske, bara för att koreografera till mina elever :p fick ihop lite grejer, men har ångest för en grupp, kan verkligen inte gitta någon bra låt, vet inte vilken jag ska ta! Väljer mellan:
Myrra Malmberg – En Helt Ny Värld
Anika Noni Rose – Almost There (From ''Disney's The Princess and the Frog'')
Judy Kuhn – Just Around The Riverbend (From ''Disney's Pocahontas'')
De är ca 7 år i denna grupp och dansar balett.
Men nu måste jag göra mig i ordning om jag ska bli i tid!
Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0