energi

Det blev en ganska så bra dag till sist, jag fick min fika på stan som jag ville, sprang igenom stan lite snabt och tro det eller ej, men tror att jag har hittat ett paj jeans som jag ska köpa...:o tror alldrig mina vänner har fått se mig i ett par normala jeans... det är det sista jag skulle sätta på mig om jag fick välja. Men helt plötsligt var de bara där och nu ligger de undanlagda med mitt namn, ska kanske köpa dem i morgon.
Har hunnit springa runt till en massa gym också och bokat in mig på massa pass och grejer, i morgon ska jag gå på två pass, ska vi jättekul! Ett typ lite kamsportsinspererat pass och ett Zumbapass. Rooligt, nu ska jag panikäta lite mat, sen blir det att cykla iväg till baletten! :)
hihi om ni tittar i pupillern kan ni se mig ;)
Amanda Blank – Something Bigger, Something Better
Puss och hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0