just me

Känner att jag inte har lyckats så bra med denna blogg de senaste dagarna/veckorna... inte så kul via mobilen. Har internet just nu här hemma för en liten stund via mobilen, men kan inte ha det hela tiden, måste ringa telia i veckan och fixa det här...
Men jag kan berätta att mitt nyår blev riktigt lyckat, mycket bättre än vad jag kunde ha hoppats på. Dagen blev väl som jag hade tänkt med, en massa härlig dans (dock lite skavsår ) men många härliga skratt och bara en jättemysig dag!
Sen på kvällen följde jag med Aida till hennes och Dats vänner, det var riktigt roligt och fick lära känna en massa trevligt folk, var helt klart bästa nyår hitills! Om det stämmer att det kommande året ska bli som de första timmarna på det nya året, kommer detta år bli ett riktigt roligt år!
(Tack Aida, du är bäst puss! <3)
Har träffat många fina vänner detta lov och just nu väntar jag på en av dem, vi ska mysa sönder med en massa godis och bra filmer! :D
Om man kunde beskriva mitt humör.. Good Feeling
Nya memories för er som känner mig... haha ;)
Många mysiga minnen med dessa tjejer och några fler som är i bakom kameran....
Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0