Lördag

Har haft en bra dag hitills och bättre ska den bli!
Har undervisat mina små danselever och sen en låång dusch på fu, blev kvar i över en timma efter jag hade slutat jobbet.. (y)
Har köpt en tvål i dag också.. haha om ni undrar, lukta faktiskt jättegot, jordgubstvål från bodyshop :)
Men nu ska jag börja fixa mig och käka lite, för snart kmmer Aida hit och då bär det av mot Tanja för lite födelsedags firande!
Bild på min och Aidas extremt vackra glass som vi gjorde igår, den var dock inte riktigt lika god som den såg ut... hehehe
Men det var i alla fall yohgurtglass med hallonsmak, och ljus choklad i, utan chokladen skulle den varit jättegos, det blev lite jobbigt att äta stelfrusen cholkad efter ett tag lixom
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0