det skulle ha varit en viktig dag

Städat - check
Pluggat och lämnat in alla skolarbeten vi har denna vecka - check
Bokade biljätter till frankrike - check
Tyg till dagens syproject - check
tihi, åh det här känns bra, vilket flyt jag hade det i går, jag bara fick klart allt jag skulle fixa, UNDERBART!
Var och shoppade loss lite fina tyer igår, och ska fixa och trixa med dem i dag... hihi, är lite osäker på om jag kan ha tagit mig vatten över huvudet nu, men det är så värt ett försök, mer än så får ni inte veta tihi ;)
I dag är det Testdag igentligen, det hela mitt liv har kretsat kring de senaste månaderna, och så får jag inte göra det för nån idiot absålut skule smitta ned mig precis innan de viktigaste veckorna på detta år började, det är väl bra typiskt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0