Macaron bak

Nu var det bra länge sen jag skrev här måste jag säga, kanske ska börja skriva lite igen? 
Igåg spenderades natten hemma hos Aida, vi gjorde våra första macarons och såg på "Hunger games" Mycket bra film! Funderar på att läsa böckerna, tror att de kan vara riktigt bra! 
 
Har även hunnit med att lyckas uppdateramin mobil, på Aidas dator då min mobil inte vill synka längre med min efter att datorn snubblade rakt ned i golvet från ett bord... he he he... så y har jag typ inga kontakter i min mobil och är lite depp för det. 
 
 
Tillbaka till våra macarons, de blev fina och goda, dock var det för jäkligt jobbigt att göra dem och det blev lite fel på vissa håll, men kan tänka mig att de skulle kunna bli riktigt bra om jag gör ett nytt försök. 
Så här fina blev de i alla fall! 
Vi gjorde dem i tre smaker: 
Vit choklad + hallon
Mjölkchoklad
Blåbär
Våran favvorit fick bli Mjölkchokladen! 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

De blev ju jättefina! :D

2013-01-06 @ 21:29:08
URL: http://isabellhedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0