då var det natt igen

Kan inte sova pga. min hämska hosta! Ligger baraoch hostar och hostar. INTE KUL! :(
Har tänkt mig att skriva lite i min kära dagbok... har inte gjort det på ett tag så känner att det är dags.. ;) Jag och Oliver vräkte i oss massa choklad och banan förut, jordgubbarna var slut :/ men det var jätte gott endå och så såg vi på alltid lika kära Alvin och gänget 2. Det var ganska nice, förutom det att jag hostade mig halva folmen genom. 
Vill bara tillägga. förlåt för mina felstavningat titt som tätt, men jag blogar ofte när jag har brottom, och det kan lätt bli lite fel då.. hehe, har sett en hel del så här i efterhand.
Nu vill jag sova, men inte lätt när man hostar, får försöka endå. har fått nån hostmedecin som är sjukt äcklig! Och om inte detta vore nog så ska jag ta 10 ml per gång, och jag ska äta den 4 ggr/ dag i 2 hela plågsamma veckor! ska sluta med den samma dag min mobil kommer tillbaka.. ;) hehe.

nu ska jag väl sluta upp med att babbla på och försöka sova, skulle dock kunna fortsätta några år till med att skriva.. ;) Det är kanske vid dessa tillfällen man skulle ta och skrive en mycket felstavad bok.. hehe.

God natt, puss puss

PS.

mitt ljus står här på bordet och det är såå mysigt! <3


Kommentarer
Postat av: veronica :)

Hehe, du har smittat mig liv :(<3

2010-07-30 @ 00:45:24
URL: http://veronicastahl.blogg.se/
Postat av: Liv

men våga inte påstå att jag inte varnade dig... men köp hostmedicin nu och gör inte som jag och vänta 2 veckor innan... krya på dig, förlåt! <3

2010-07-30 @ 08:20:46
URL: http://livaira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0