So Good!

Tja Tja
Det känns jättekul att ha en systemkamera! Har varit och fotat lite, den har typ 1 000 funktioner så jag fattar typ max 25 % av den enn så länge, men det kommer nog. Har skummat igenom instruktionsboken på 300 sidor lite halvt, men det löser sig nog..
Annars har jag inte gjort så mycket, har tränat, ätit lite glass och ducshat i regnet. Ska kanske även till morfar i morgon och åka lite båt om vädret tillåter..
Men jag har massa bra fotoideer när alla är tillbaka från deras semestrar o.s.v. Ska ta en massa dansbilder, Lite vackra mljöbilder i fjällen och vackra frostbilder från Jokkmokk. Nu håller jag på att dö av svält, har bara ätit lite fil och flingor i dag, så nu ska jag dra och käka (y)

här är ett par av bilderna som jag tog i dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0