Tack för allt fint som fins

Tja Tja,
I dag har jag varit hos min kära morfar i söderköping. Jag mamma och Oliver var där och vi har haft en jättehärlig dag! Vi har badat, jagat fjärilar, ätit glass, plockat röda vinbär, och lite annat mott och gått.. :D Vi badade på mammas gamla badplatts som hon badade på när hon var liten, det var så mysigt! <3

I morgon lutar dagen troligen mot att vara med Bombom, ocg på kvällen boi med Alicia och Vickan. Nu ska jag städa, mammas ansiktsutryck var oslagbart när hon kom in i mitt rum och jag sa att ett par kompisar skulle komma hit i morgon... det var den där arga blicken som skrek städa... ;)

Puss puss
Här är lite bilder från i dag, kommentera gärna :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0