Hej hej

Kom just hem ferån feel good.. gick rätt så bra, nu är mitt träningskort betalt i alla fall.. ;)
I dag bär det av till legoland med familjen, ska bli lite kul, men 6 timmar i bilen är inget som jag ser fram emot. Har entligen köppt ett par nya görlurar till min i-pod och mobil, så n faller de inte ut hela tiden.

Över till lite dans, ska på Bounce summercamp i aigusti, ska bli så kul! var där för 2 år sen och hade en underbar vecka. Slash dance, min dansgrupp, har fått ett jobb om vi vill, har bara inte hunnit att informera resten av gänget ennu, om vi tackar jag så ska vi uppträda på Tinnis den 13 augusti, vet inte så mycket mer ennu.

bilderna är från Louisas fest.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0