LETS DANCE

Nu itter jag på tåget på väg till Linköping igen.. nattåget var 2 timmar försenat, så våra peldelbiljåtter var tvugna att bokas om, så vi fick byta upp oss lite till 1:a klass på x2000, känns bra.. ;)
I dag ska jag DANSA! så det bär av till folkuniversitetet direkt när vi kommer fram. Jag och Veronica ska vara med på gårdsfesten, så det blir till att koreografera.
Det var en dag fylld av tårar i går, men efterråt så fick jag vara barnvakt till alla busiga kussiner..! 6 galningar med överennergi i åldrarna 2, 4, 6, 7, 8 och 10 år. jag tog sjukt söta kort efterssom alla hade kolt, kan lägga upp dem sn.. har de inte på datiorn just nu.. ;)
Saknar tills i sommar då jag får träffa alla galna barn igen uppe i fjälls..



Nu ska jag fortsätta att vara åksjuk, och se klart min film
puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0