MEMORIES

Tja alla underbara! Började om på avslutningsfilmen, blev inte så nöjd över gårdagens resultat.. men nu är det jätte kul och jag känner mig jättenöjd, är långt i från klar men resultatet kommer att bli super! Allt för er klassen! :D <3
Nu har jag väntat på emma sen halv två, men hon kommer nog snart, det var bara bra att hon var sen, så att jag kunde fixa lite med filmen, har så många idér ocg så bra filmklipp! Har varit lite på stan också, köppte tre sommriga toppar, känns jättebra. Måste plugga SO i dag också, har prov på tisdag eftersom jag är ledig på fredan när alla andra ska ha prov, men känner mig hyfsat förberädd..
Somnade vid sju i går, var såå trött! så i dag är jag utvilad i alla fall.. ;) haha
Nu ska jag klippa vidare tills Emma kommer, Puss och kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0