VATTENKRIG

I dag hade vi lite vattenkrig, jag ska inte ljuga genom att säga att det inte var jag som började, tror att halva klassen blev blöta innan svenskan i dag... Men sen gick vi och köppte lite glass, ocg vattenkriget bara var tvunget att börja igen. Genomblöt Liv! :/
men det var sjukt kul! :D




Och som varnligt vann jag :DFörlåt Julia se inte så ledsen ut!

I dag hade jag biologi np, labben.. gick rätt så bra tror jag, känns skönt att det är överr! men gade muntliga nationella, svår och konstig text, men det löser sig nog...

Saknar sysselsättning till si kväll, vill ut! Någon som hänkar typ till trädgård och grillar eller något? :D <3

 


Kommentarer
Postat av: Klara

Kolla vad duktig jag är, jag följer din blogg!

2010-05-21 @ 18:52:05
Postat av: gissa

kolla va snäll jag är! Jag kollar! :D:D:D

Vem säger att du vann förresten? Va? Utnyttja inte bilderna så där! ;D

Men kul var det verkligen! Skicka alla bilder, för jag vill också lägga ut! :D Snälla! Du sitter ju ändå vid datorn nu! Please! Det tar 30 sek :D:D:D

<333

2010-05-21 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0