Snö, snö överallt!

Okej, nu är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv! Jag gick och la mig halv tio i går, och gick upp för en halvtimme sen, och sitter här nu färdig duschad och klar.. :D
I dag är det tema som gäller hela dan, och i morgon redovisning :p jag tror att det kommer att gå bra, i dag är jag pigg och pepp, så det är bara att köra på, det ska i alla fall jag göra! Ska till skolan lite tidigare i dag, vid kvart övet åtta ska vi till skolan och kolla på några tröjor som vi eventuellt ska ha... och sen till så skulle jag och Amana upp till skolan och göra klart våra programblad, men det blir nog bra!
jättemys här hemma med all snö, och lite mysiga ljus, detta är sånt som jag aldrig tröttnar på lixom.. <3
Ni som bor i Lkpg får gärna komma på våran temaredovisning i morgon klockan tre på sagateatern =)
En fin bild på Ellinor och Elin från den internationella klassens temaredovisning.. :p
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nemen oj där är ju vi! :P

tycker kakaolooken passar oss ganska bra ;)

2010-11-25 @ 19:43:31
URL: http://astimegoesby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0