10-10-10

Heej! Det är nog det ordet jag säger mest! Jämt och ständigt, till alla jag älskar osv.
Nu sitter jag här och är gannska så nöjd med min helg. Först var det mys hos Hilda på fredag kväll/natt, precis vad jag behövde! Och sen hade jag en fenomenal Lördag, då Linnea klippt mig (Blev riktigt bra, tack! mamma blev till och med nöjd..), och jag och mamma blev bjudna på "Mamma Mia" mycket spontant av ett par kompisar. Och sen på kvällen bar det av till något Linnea och sen vidare på lite partay, riktigt kul! :p
Nu sitter jag och tittar på det enda jag har saknat sen i torsdags, min SÄNG :* Den bara skriker på mig "Liiiiv Liiiiiv" så det är kanske bäst att jag lyder och hoppar ned i  den x) hihi
Sova lixom, hallelulia! <3 om det stavas så.. ;)
Söt bild på världens bästa lillebror! Älskar dig mest av allt! <3<

puss puss <3

Kommentarer
Postat av: alicia

visa bild ;)! måste träffas snart hörrö du <3

2010-10-10 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0