Är jag så oduglig?

Alltså vad vill ni mig? är du arg? vet inte, fattar ingen ting, och det smittar vist av sig på alla andra med. Vet inte vad jag ska ta mig till, fan vad arg jag blir, det är inte så jävla lätt för mig häller. Jag vet att just du aldrig kommer att läsa detta, men ändå...
Fick en välbehövlig lång kram förut i alla fall, men inte av dig, varför, trodde att jag var saknad,men det visar sig visst att jag bara är utbytt.. eller något,
Så känner jag lite just nu och du är så jävla trög som aldrig kan fatta eller försöka förstå!
Ingen som läser detta får ta åt er, för det är inte till er, älskar er, mina vänner och allt som får en att känna sig bra, eller lite duktig, eller som att jag faktiskt kan behövas i bland.
Nu ska jag springa till baletten men är så opepp eftersom jag känner mig allmänt fet i dag!
Konstigt inlägg detta blev, förlåt! Puss på er i alla fall! <3

Kommentarer
Postat av: Feliciiaa

Nej Liv du är inte oduglig. <3

2010-10-03 @ 17:19:12
URL: http://feliciastrands.blogspot.com
Postat av: Anonym

Liv<333 hoppas du mår bättre nu<3 vi måste ses nån gång! har ni också studiedagar nu torsdag och frdag?

2010-10-03 @ 19:35:07
Postat av: adina

hjärtat. finns <3

2010-10-03 @ 19:58:56
URL: http://tragique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0