Free!

Nu har jag dansat, varit lite busig med slarviga Emmas i-pod som hon glömde i danssalen på FU... hihi Nu vill jag nog se nån film och bara känna mig ledig som jag faktiskt är både i morgon och fre från skolan! :D har planerat in en massa roliga saker, lite filmkvällar, en massa kompisar, dans förstårs ;) och en liten hårklippning x) <3
Nu ska jag dricka lite saft och har ni något bra filmförslag, är öppen för det mesta i kväll, så länge det inte är skräck, klarar inte av det när man är själv.. ;)
en riktigt misslyckad bild! Löven ser så ditlaggda ut, vilket de också är... ;) 
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Då kan jag berätta för dig att den är tagen hemma hos dig ;P La upp den när jag var hos dig idag :)

2010-10-06 @ 22:03:15
URL: http://ebomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0