Fu, hem, Fu, hem, Fu är typ mitt hem... = hem, hem, hem hem x)

Är på fu och dansar för fullt! Nu ska jag dra mig hemmot och äta lite sen blir det hit igen och dansa med mina vänner som föresten är bäst i världen! och sen ska jag till arbis och hålla i dansklass, sen ska jag hem och säga hej, och sen ska jag till Fu, och sen ska jag på filmkväll hos en kompis, och sen ska jag hem, och sen ska jag sova.. x) hihi :*
Är på topp  dag så har både flummat och varit seriös. Hela dan kommer bli så, fluum, dans, jobb, mys =D :* <3
Nu måte jag ha MAT! =D <3
höres sen :p <3 puuuus!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Vi hade studiedag idag :)

2010-10-07 @ 14:39:19
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0