hehe, trötta Liv

hemma i från en jätte trevlig kväll. Men jag var så trött efter en hel dag med bara dans så jag trodde verkligen att jag skulle somna! Som vissa andra faktiskt gjorde... ;)
Men trött som jag var så sa jag typ inte ett ord, min hjärna hann typ inte reagera när nån sa något tror jag x)
Så måste ha tyckt att jag var jätte tråkig, men jag hade det kul i alla fall, lyssna mest och titta.. ;) Skönt att bara kunna va tyst i bland, men kunna känna sig hyfsat bekväm,
Men det stora problemet uppstod när smarta Liv kom på att hon inte cykla utan skulle ta en buss för ovanlighetens skull. och då hade ju förstårs bussarna slutat att gå, KUL! ;) nej men Markus var så snäll så jag fick låna hans cykel, hehe, det gick ju bra eftersom jag är så lång.. men kände mig jättedum, så förlåt! Att jag alltid ska krångla till allt!
Men god natt på er, nu ska jag se lite film och sen sova. All energi kom lixom nu... ;) haha lyckat känner jag
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0