Måndag!

Hemma i från skolan, är väldigt trött känner jag efter jazz och bip test.. Agnes var helt grym till skillnad i från mig och alla andra!
Vi har börjat förbereda oss inför torsdagen då jag, Emma, Veronica, Agnes och Linnea ska leka spice girls på klassfesten, så alla kan koreografin etc! :P Men har dock inget att ha på mig, jag är hon rödhåriga.. har nån något jag kan låna, eller något bara förslag? :)
Snart är det balett så bara att börja peppa.. har fått ett vikarie jobb på Lördag, vilket är jag ska nice eftersom jag får lön för att typ leka med 8 åringar i två timmar.. ;)
Bilden stämmer inte riktigt, där det står Evelina, ska Emma vara och där det står Emma ska Veronica vara =)
puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Ginger Spice är ju bara allmänt sexig, leopardfärgat typ, svart klänning:)

2010-10-25 @ 20:32:50
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0