Mot skolan!

Vet seriöst inte vad som har  hänt med mig, jag sitter här helt seriöst och dricker te här igen. Agnes måste vara stolt över mig! ;)
Men sitter lite smått deprimerad framför datorn. Läste just på mina kära vänners bloggar att Workshopen jag ville gå på i går var jätte rolig. Jag har en kompis som dansar house sov verkligen brinner för det. Funderar på att börja och prova på en gång, men då får väl mamma spader på mig. Hon tycker att jag dansar lite för mycket.. hehe, men det är ju så kul! =D <3
Är inte jätte insatt i House men det verkar sjukt kul, Katarina då min kära vän som dansar house har visat lite och det ser sjukt kul ut! Om jag har förstått det rätt så är det en viss stil inom streeten och allt går ganska i ett.. Kul! :p
Nu ska jag byta om och packa ned en massa saker inför dagen, blir nog tyvärr ingen dans för mig i da häller, har lite ont i halsen och känner att ag inte riktigt är på topp ennu.. =S
usch nej jag gillar inte att missa saker, har fortfarande ångest över att jag missade Fridas lektion i måndags :(
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0