mycket att göra, så lite tid

Hallå people!
Har haft lite snak med min temagrupp i dag och det känns riktigt bra, vi bara sprudlade av ideer och det är riktigt nice! Nu är min aoutfit för morgondagen fixad och klar, bara en andra 1000 saker att fixa... som läxor, städa, kolla om min dansgrupp kan sluta tidigare i morgon etc... har lite panik! Plus att jag har balett om 45 min! Vad ska lilla jag ta mig till?!
Tänkte satsa på att städa nu så jag kan checka av något i från dagens långa att göra lista, sen måste jag packa också inför i morgon kom jag på, kommer knappt att ha en timma på mig mellan bussen går i morgon och min dansgrupp, det känns inte bra! Har inte fått tag i någon vikarie, så detta kan bli intressant...
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0