Och jag

Nu har jag ätit mat och det var gott.. Nu vet jag inte vad jag ska göra, mamma påminde mig just om att jag har en bok att läsa ut och resensera, usch vad jobbigt det känns. Hatar att läsa! :/
antar väl att jag ska och läsa nu.. BLÄ!
Alltså det är nåt fel på mig, jag tror att jag hör min mobil vibrera hela tiden... Men har varken fått sms eller mail eller nån ting, ni kan ändra på det och smsa mig.. ;p hihi 070 898 00 55 ;) heh
Nej men fy på dig Liv, inte lämna ut ditt nummer så där..
Söta Elin och Ellinor<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha åh vad söta vi är då! ;)

snor bilden till min blogg om det är okej? :) <3

2010-10-30 @ 21:42:37
URL: http://astimegoesby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0