Sweet dreams

Det blev ingen träning insåg att jag kanske inte behöver träna i dag... räknade just ut att jag har dans 11 gånger i veckan.. x) ska försöka räkna ut hur många timmar det är. Så sitter och slappar vid datorn med min musik som jag är lite förälskad i! Ska kanske koreografera lite till nån låt till mina Jazzdansare/ show.. :P har en massa bra ideer, har även typ planerat en barndans lektion så om någon behöver en vikarie nån gång så är jag mer en förberädd.. ;)
Vill hålla i fler dansklasser, det är så kul! Vill hålla i nån typ street fortsättning och kanske någon Jazz fårtsättnig. Det vore så kul! =)
Fick vet här om dan att det var ett par tjejer från MTU som ville fota mig i balettkläder, det lär jätte kul så jag tror att jag ska säga ja :p För en gångs skull så är inte jag bakom kameran lixom, lite coolt =)
Snart ska jag äta och sen Dusch! =D
Mike Posner – Cooler Than Me - Single Mix
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0