Åh nej

Det här brukar inte hända så ofta, inget bloggande på ett helt dygn...
Men jag har i alla falla varit med min underbara klass plus några till i Motala och festat lite. Vi var utklädda till Spice Girls jag och mina tjejer.. riktigt snygga var vi!
I början var festen lite fail, för vi fick inte musiken att funka, men sen var det något som släppte och musiken funka och allt blev bara wild and crazy! Jag hade det sjukt kul, ska inte gå in på detaljer.. men kul var det! <3
Vi hade studiedag i dag, så vi sov i lokalen men det funkade ganska så bra! (y)
Tyvärr tog Veronica fotot, men hon var typ snyggast!
puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

motala ftw!

2010-10-30 @ 09:57:37
URL: http://buspejfli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0