Vad ska man göra i kväll då? =)

Sitter och är sur på en viss person! Man skadar inte folk så där som man älskar, usch vad sur jag blir!
Men det är inget ni ska behöva bry er om.. ;) har varit vikarie nu för Julias grupper, det var lite intressant... ;)
I kväll har jag inga planer alls, men jag vill göra något, funderar på att ringa upp nån gammal vän eller så, men om inte så hör gärna av er, jag är på det mesta.. :p
Nu ska jag äta lite, finns dock inget hemma att äta så vet inte riktigt hur jag ska göra, fick mattipps förut i dag av Emma funderar på att köra på det, men det är så pinsamt att skriva här vad det är så det blir en hemlis.. hihihi
Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0