vem räknas jag som i dina ögon?

Vill bara ligga och mysa lite med någon just nu, eller en låååång kram skulle inte sitta fel. Saknar Jokkmokk konstigt nog... skulle vilja träffa alla gamla vänner sen jag bodde där, det vore så sjukt kul! men de kommer säkert inte ens i håg mig, och de har säkert förändrats minst lika mycket som jag, men det är just det som vore så kul att se.
Ingen för utom jag kom heller på dansrepet så det var inte så kul... var ganska så pepp, var och dansa själv en stund, kul till en början, sen tröttna jag och for hem. Nu sitter jag och tröstäter lite daim :(
Och så går den där jäkla färgen inte riktigt bort i från mina fötter! Så irriterande! :(
Nu sitter jag typ och bara väntar på att baletten ska börja, jag hoppas för fullt på att vi ska få våra scenkläder i dag! :P det vore s kul att få se och pröva dem, tror att de r riktigt fina den här gången..
puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka brukade du vara med i jokkmokk? :)

2011-01-26 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0