Äventyr

Har ont i halsen, inte bra! usch, och så måste jag koreografera nu tills i morgon, det tog lite längre tid än vad jag hade räknat med att baka..
Men säger god natt redan nu så ska jag inte sitta vid datorn en massa mer i kväll ;)
Satt och tänkte lite förut, och kom fram till att jag skulle vilja komma bort lite för ett tag, skulle vilja åka någon stans, funderar på att ta ett tåg under lovet och hälsa på nån som bor en bit bort, antingen till typ Umeå, eller kanske till Göteborg... vet inte riktigt. Men har inget Liv rktigt utanför min vardag om ni fattar vad jag menar, och är bara lite sugen på nåt äventyr! I sommar vill jag ut på en massa små äventyr, skulle vara så roligt att typ åka och tälta eller hyra en liten stuga eller nåt med en massa kompisar, och bara ha ett litet äventyr helt enkelt!
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: ELIN

fin blogg!

vad gör du?

2011-02-17 @ 21:54:44
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0