Bra känsla!

Workshopen var riktigt kul! men kände mig lite mobbad, alla där var typ asduktiga och jag har typ aldrig dansat hip hop förut... xD Men det var intressant med kul! :p
Den bar det av på lite balett, riktigt kul det med, vi gjorde klart en koreografi som vi har jobbat på ett tag nu och vi ska åka runt till olika skolor och visa upp den, så det ska bli kul :)
Han dock inte att fara ut och fota förut vilket var mindere kul.. =/ Men men, hinner nog med det nån annan dag :)
Peppar för fullt inför kommande vecka här då, som kommer att bli helt suverän tror jag!
  • I morgon Jazz med Frida och filma med klassen
  • Tisdag fyller Becca år, så hem till henne och fira det
  • Onsdag, en helt varnlig sådan ;)
  • Torsdag, efter skolan till simhallen med Oliver, tror jag.. :o
  • Fredag till stockholm med klassen :D
  • Lördag, lite fest hos fina Agnes <3
  • Söndag, en ganska så normal sådan med lite balett osv
Jättepepp och glad :P
Nu ska jag städa lite och sen ska jag titta på nån film och om jag pallas så ska jag nog sy om mina tåspets band.. host host ;)
Bild på mig från i somras :) Hoppas att den kommer snart
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0