...cus it is fun and I love candy.

hej hallå.
I dag har jag gjort lite sköjiga saker.. :) Mamma fyller år i dag så vi har firat henne lite, vi ska ut och äta snart så att hon blir firad lite till :p
Men i dag har jag iaf varit på lite zumba i morse, sen var jag och mamma på en långpromenad, sen var vi på bio jag, mamma och Oliver, vi såg filmen Hotell gyllene knorren på Olivers begäran ;)
Den var faktiskt helt okej, jag som är lite barnslig av mig gillar sånt :D hihih
Hade tänkt och vara lite härmapa och göra ett sånt där test... hehe, har aldrig gjort ett sånt just, ni får se sen när jag är klar, men 2 av mina kompisar gjorde varsit sånt typ i går på sina bloggar, så därför måste jag göra samma sak! ;D
och sånt här tycker jag är kul! ;)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0