go for it!

Nu jäklar ska jag iväg och dansa! =D  Ruuligt
Ska bli kul, har bar dansat hip hop och lite ragga för jenney förut, men har alltid velat dansa Jazz för henne så det ska bli så himla kul tycker jag, är dock lite orolig över min hals som gör ont och för min fot... "/ den mår inte så där toppen, men det skiter jag i! För jag ska dansa och ha kul nu. hihi :D
Hörs sen :p Ska försöka fixa biljätter till svansjön sen också.. :p en riktig dansande dag känner jag att jag har framför mig, Underbart! :*
hihihihi Splack Pack – Shake That Ass Bitch - Original (y)
Puss och hej <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej!

just nu har jag två tävlingar igång på bloggen!

en tävling där du får vara modell för en dag, bli coachad av en modell samt behålla alla dina bilder på en cdskiva!

den andra tävlingen tävlar du om att få vinna en valfri snygg bikini/monokini från fashionbox.se!

om du är intresserad är det bara att kika bloggeN:)



ha en fin dag!

2011-02-20 @ 10:37:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0