I thought that I was worthy of your trust

Dumma mamma! Så känner jag mig, som Lotta på bråkmakaregatan! :(
Jag ville ju! Jag har en tid för toning i dag om en timma, och nu kommer mamma och frågar varför jag är uppe så tidigt för... och jag svarar för att jag ska till frisören, och hon säger att jag inte får, och så påstår hon att jag inte har frågat henne, men det har jag ju, bara det att hon inte tog det seriöst då för att jag inte hade någon tid... Men nu har jag det och jag vill, och så får man ett jäkla nej :(  Jag är sur och arg, hade först bara tänkt att gå dit och bara göra det, men jag vet att om det inte skulle bli bra så skulle jag få en "vad var det jag sa, vad synd att du gjorde så där, du som var så fin förut" Jag vet hur hon är, och klarar inte av den psykande delen... "/
syck på detta! Ska gå dit iaf och så får jag se hur jag gör, ska ialla fall toppa håret, vill ta lite på längden också men min "kära" mor kommer typ att hata mig om jag gör det. Hon har inte så jättemånga gränser, tycker att jag får göra ganska så mycket som jag vill, men när det gäller mitt hår så är hon nästan värre än den onda tanten i Trassel... om ni har sett den.. suck!
Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0