Kallt!

Jag frstår mig inte på det här! Varför ska det vara så f****** kallt ute?! Åh jag lovar att jag har bränt bort hela min lunch på att bara stå ute i kylan! Fy fasen, :(
Men i dag har vi i alla fall varit i simhallen, det höll dock på att inte bli av någon ting då jag som är 16 år vist inte fick vara där utan en badande myndig med en lillebror som är under tio, jag blir förstårs skitarg på deras apdåliga regler, men det leder ingen vart... så det slutar med att jag går fram till en kille och frågar om han kan va min och Olivers "badande vuxen" och det går bra, om han kunde få en tia till sitt skåp som han hade glömt, perfect! :D
Sen när vi hade badat, och gjort allt 1000 gånger om, så gick vi till öppethus på brandstationen då.. :p Men det var så in i helskotta kallt så jag höll på att typ dö tror aldrig att jag har frysit så jäkla mycket som då!
Sen gick vi och hämta mamma som bjöd oss på en lite onyttig lunch på stan.. (y)
Så nu ska jag iväg och träna lite och ha det lite kul på Zumba, och sen på lite yoga..
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Rahul

Fin blogg :P

2011-02-24 @ 19:50:18
URL: http://whalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0