Lördag,

Hej hopp, har vaknat typ 6 gånger mellan klockan fem i morse och nu och har trott att jag har försovit mig... heh, mår inte så bra, tror att jag har fått lite feber, men det är min brorsas fe i så fall, han skulle prångt ligga i mitt knä igår kväll, och han hade ju förstås 39 i temp så ja...
Hade det väldigt mysigt fast jag inte drog till Motala måste jag medge! Jag fick välja middag, så det blev lite stekta grönsaker som sparris, sockerärtor och lite annat gott, en god färsk sallad med fetaost, ykyling och lite viklöksbröd, hihi, tycket att det är sååå gott!
Vi hyrde film och såg lite på Karate Kid, somnade dock innan den var slut men Oliver sa att den var bra iaf ;)
Har precis tömt min dator på alla bilder för att minnet var fullt, ingen... så har allt på en hårddisk, men tänkte att jag kör på arr jag ska ta en massa nya kort i stallet.. ;) så det kommer kanske sen!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0