Lucky lucky me

Lite väldigt öerdrivet mycket lycklig liv, hihi
Jag har varit och dansat för min gud och är så glaaaad! ;) okej förlåt att jag är så här men det är ju så underbart!
När jag var på väg ut så kom hon bakiftån och jag fick en halv kram av henne över axeln och hon sa att jag jobbade på bra och hade mycket fina linjer :p Ska söka till hennes danslinje nån gång nu i vår, åh  så kul!
Hon koreograferade till ett av bidragen till Melodifestivalen i går och vi fick lära oss refrängen på dansen fast med fler armar än vad de hade på scenen, riktigt ruuligt! :D
Så pepp pepp pepp! :D
Mitt lov har just blivit gjort så att säga, ska typ flytta till gymmet och bara bli bäst känns det som just nu.. ;) haha Det här är en sån där kick man får när man blir påmind om kur kul den man gör är och att livet bara är bra! ;D
Jennie själv var med och dansade i ett nummer som inte var med i själva tävlingen:
och för er som inte vet vem Jennie är, ta reda på det! :D hon är tjejen med blont lockigt stort hår med en typ geopard mönstrad tunika.
Puss och hej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jennie* lilla vän, inte jenney ;)

2011-02-20 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0