När saker och ting bara inte är som de ska

Har varit en seg dag tycker jag, kunde inte sova i natt, vaknade en massa gånger, brukar kunna sova riktigt bra annars, men det gick inte... Sen var det matte prov på morgonen, det gick faktiskt ganska så bra tror jag (y)
Omg! Om jag hade vetat vad jag hade gjort så skulle jag ha varit sjuk denna vecka!
Tycker synd om min stackars vän som var så snäll man bara kan va, samtidigt som jag förstörde hennes kväll så hårt...
Den hr dan fick jag lite mer sanning som sved så hårt, men samtidigt kunde jag som inte riktigt tro på det... det gick inte in till fullo om ni fattar.
Fast mitt intre kanske mins, det är nog därför jag inte har kunnas sova i natt eller i förrgår natt vaknade typ hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0