oh no

Hej har varit och dansat lite balett, big suprice..
men nog om det, känner att jag kommer att genomgå en mindre kris i morgon... min foundation är slut! :'( och jag skulle ha åkt och köpt det innan sju och så glömde jag!
Förut brydde jag mig inte så mycket om jag gick omkring osminkad, men jag är så röd prickig just nu/ min hy har blivit jätte dålig och jag vet att ingen annan kommer att bry sig men jag bryr mig ju! fasen också!
Nej, inget jag ser fram emot!
Nu ska jag gå och duscha, sen blir det plugg mat och så lite film, hihihi
Jag och Oliver lekte lite med ficklampor och slutartiden på kameran för ett tag sen... en bit av resultatet... ;)
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-03 @ 18:24:13
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0