Oh Yes

Så där jag.. hej hej på er igen
Har varit på lite spinning nu då, gud vad kul det var, har bara hört en massa negativt om det förut, men nu har jag prövat och min åsikt är då att det var då jäkla jobbigt och svetten bara rann att man bara kände att man levde och därför blev det kul! Och när jag var klar så tänkte jag att eftersom jag redan var uppvärmd så hoppade jag in på ett core pass (y) sen stretshade jag ordentligt efteråt så det känns bra :D
åh jag är så glad i dag, vet inte varför med det är ju inge fel med det, men när jag skulle äta förut så satt mamma i telefon oc ville att jag skulle vara tyst, och därför var det förstås så jäkla svårt att vara det! Först tappade jag min tallrik med mat (smidigt) så jag skrek till och började skratta, sen skulle jag ta en ny portion och ta på lite ketchup, förstås så tappar jag flaskan i maten, skriker till igen och börjar skratta för att jag kände mig så himla patetisk.. hahah (y) smidig i dag känner jag ! åh.., min värld är väldigt rolig i dag känner jag.. ;) hihi
I dag måste jag läsa den där jäkla boken, vill inte! "/språket är typ jätte jobbigt i boken, jag som har svårt att läsa vanliga böcker på svenska.. "/ så dagens boktips, läs inte "ett öga rött" boken om du inte måste!
Sen ska jag städa lite, koreografera om jag pallar och så ska jag fräscha till mig regält, lite hemmaspa är jag värld och siste med inte minst, måste hitta nån som vill skratta lite med mig i kväll innan jag får fnatt.. ;)
puuuuussss! :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0