om jag bara kunde minnas, och då kunna säga förlåt

okej, min dag = skam på hög nivå! Blev bättre emot sluet tack vare en bra människa <3 är så ledsen...
Stukade min fot i förrgår, Frida min Jazzlärare trodde dock inte att det endast var en stukning.. inte bra, är orolig, det gick skit dåligt på Jazzen oxå, varje steg jag tog gjorde typ ont.. känns bättre nu, men men :/
Den här dan kändes inte så bra, vill bara va sjuk just nu,min febriga lillebror får andas en massa på mig så kanske det går att fixa..
Nu ska jag försöka plugga lite.. vill inte, men har en massa läxor så måste väl, skit också!
Den här fina tårtan bakade jag till min fina klass i alla hjärtans dags pressent i förväg till i lördags, puss på er, älskar min fina klass <3
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0