Plugg natt

hej, förlåt för en lite halvkass dag så där vad det gäller min blogg..
Men har iaf varit på stan och shoppat loss lite till, är riktigt nöjd, köpte lite smycken och kläder, det gör mig så extremt glad att shoppa ibland <3
Sen var det lite balett, det gick ganska så bra, övningarna börjar sitta så mycket bättre nu än vad de har gjort förrt :)
Men min kväll blev lite förstörd föryt, hade laddat hem en jättemysig film som jag hade tänkt att se på i kväll, sen läser jag på fb att vi har Dansläxa, fick panik. Kommer ihåg nu att vi hade fått den, men glömt bort totalt, käns inte bra, brukar inte vara så här sent ute med läxor osv. annars "/
Men i natt, tjoho ;) har sktivi 1 av 2 a4 nu, så är en bit på väg :p
Nu ska jag fortsätta så jag blir klar nån gång så hörs vi i morgon :* <3
sönt att man har gjort matteprovet i alla fall :p
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0