Superstar

Har käkat lite nu då, var på aerobicen förut, det var väl helt okej, men fick inte upp flåset som jag hade hoppats på.. "/ hoppas på något bättre på Zumban i morgon, hade även tänkt att pröva på lite yoga då direkt efter, har haft lite yoga i skolan men tänkte pröva på det som pass också.. :)
Nu ska jag se på lute film, ska se på "wild child" har inte sett den, men vi får väl se vad jag tycker :p
i morgon ska det upp tidigt för att det ska badas förfullt, vi hann inte med det i dag så vi sa att vi tar förmiddagen i morgon i stället. Sen måste jag läsa ut nån jobbig bok också på lovet.. har inte börjat ännu, eller har läst ett kapittel och det gills väl knappt. Men det är bara att kämpa sig igenom, gillar inte att läsa, men måste man så måste man.. :p
Så här mysigt var det ute förut <3
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0