svårt att förklara sånt som man inte förstår sig på

Hemma efter en speciell lördag...
Det var riktigt kul, men måste säga att jag skäms ganska så mycket, så förlåt klassen och tack, speciellt till Emma, Nadja och Christoffer.. <3 vi går inte in på detaljer, ni som var där fattar nog vad jag menar med förlåt...
Nu sitter jag och fixar med min dator och lite så, så om ett tag så kan ni få lite bilder från gårdagen =)
Har igentligen balett om en halvtimma, men ska inte dit eftersom jag trampade snett i går och min fot gör så jäkla ont, har troligen stukat den, så det var faktiskt riktigt svårt att gå hem på den i morse... =/
Känner mig lite så här just nu..
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Veronica :)

haha, klockren bild! :D puuss<3

2011-02-13 @ 16:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0