Tisdag

Har jute käkat lite mat, och nu sitter jag och fördriver lite tid medan jag väntar på att Louisa ska komma hit :D vi har lite planer på att gå på stan och lite annat smått och gott :)
Hade tänkt att köpa ett par nya skor, de som jag typ lever i nu är så jäkla slitna så jag skäms att visa mig i dem, hela fodret i den ena har typ spruckit upp och så är det ett litet hål i sulan, på den andra skon är en bit av ena sidan på skon uppsprucken.. så ehm jag känner att jag är i ett stort behov av nya skor!
Lite mer av hyr håret ser ut just nu.. orkar inte släppa ut det, men det lär ni nog se en annan gång.. :)
och här är jag och min kära mor.. :)
puss :*

Kommentarer
Postat av: wictoria

Hej!

Jag har frågestund i min blogg, och det skulle vara superkul om du hade lust eller vill ställa en eller ett par frågor till mig :)

- Och om du väljer att ställa en fråga, kolla igenom kategorin "svaren" så att du inte ställer en fråga som redan finns svar på :)

2011-02-22 @ 18:50:45
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0