Today is a new day ;)

Okej, nu vet jag hur min dag kommer att se ut, jag var vist helt ute ock cykla förut, Nu ska jag ut och promenixa lite med min kamera, sen ska jag på workshop vid två, som inte alls är house, utan Hiphop Newstyle.. vilket jag tror kommer att bli jättekul! :D
Sen blir det balett vid fyra till sex och sen i kväll ska jag peppa inför en rolig vecka ;p
Hihi
Allt känns så bra i dag, solen skiner, jag är jätte glad och det känns just för stunden som att världen är helt problemfri bara X)
Nu ska jag ta min kamera och min i-Pod med Veronica Maggio och vandra ut denna soligt fina dag!
Måste bara lägga upp detta filmklipp från gårdagens melodifestival, dansaren som är nest längst till höger i början heter Irina och jag dansade balett med henne för ett par år sen, det är såå himla coolt och jag är så glad att det går så bra för henne! Hon är helt grym! Synd bara att inte bidraget gick vidare till globen, det hade varit coolt att se henne på TV där.. :D
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0