Trassel

Och nu i dag då...
Det har varit en bra dag :) Först fick jag och Veronica lämna in vårt NO arbete, och det känns så skönt att det bara är över... ;) Den hade vi engelska och lite rytmik, det var ganska så kul det också. Sen hade jag ett mycket konstigt samtal med Sophia min handledare... jag fick en "Liv jag skulle vilja prata lite med dig..."  lite läskigt så där, samtalet handlade inte alls om det jag trodde det skulle göra utan det var bara lite mysko, hon hade vist fått för sig att jag typ mår jättedåligt...
Men sen i alla fall gick jag och åt lite lunch med lite folk. Sen gick jag och dansade till ca klockan tre och koreograferade... Sen klockan tre började det jag har varit så pepp inför och lite nervös... jag skulle börja min första dag som barn danslärare. Jag hade tre grupper, en 4 årings grupp, en 5 årings grupp och en 6-8 årings grupp. Det gick faktiskt riktigt bra, och jag insår efter att jag inte alls hade något att vara nervig för :)
Efter denna händelse så gick jag och Oliver på 3D premiärren av Trassel, den var jättebra! :D En riktig lyckad disney film enligt mig!
Sen gick jag mamma och Oliver och köpte lite " take away" mat och nu ska jag se lite film :)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0