Lite svar på lite frågor

Lite fail med frågorna, men fick ett par i alla fall xD Jaja, Har inte så många läsare så har inte gjort bort mig inför allt för många... ;)
Stina Berglund
Hur mycket vill du väga? eller hur mkt har du kvar till din idealvikt?
låter inte som du väger så mkt, tycker jag.
Jag har ingen riktig målvikt eller så, jag brukar inte väga mig, jag villa att det ska kännas bättre och lättare lixom, och det är inte direkt risk att jag går ned för mycket i mitt nu lägliga vikt och kroppsform...
Alexandra
Vad tycker du om din skola? trivs du ? :)bra lärare/elever?
Jag tycker att FU är en jättebra skola, och jag trivs mycket bra. Det är ett lite speciellt arbetssätt som innebär att man inte har så många prov och många lärare anses som ganska så flumiga, med det funkar jättebra för mig! Dansen är också bra, och jag älskar vår Jazz och Modern danslärare Frida, hon är min favorit lärare ;)
Jag gillar min klass väldigt mycket, eftersom vi är så få så blir det lätt på skolan att alla vet lite allt om alla, men det gillar jag, det blir en ganska så bra stämning lixom.
Anonym
Varför vill du gå ner i vikt?
Jag vill gå ned i vikt/ kroppsstorlek för att jag anser att min figur hindrar mig mycket i min dans. Jag är ganska så "storbystad" av mig vilket jag tycker är jätte jobbigt, och det känns inte bra att stå på kvällarna bredvid alla mina smala balettkompisar och se ut som jag gör. Det känns helt enkelt inte bra. Men jag vill inte gå ned så där sjukligt i vikt, utan bara lite lagom så där.. :)

Hoppas att svaren duger, i framtiden så gör jag så att ni alltid får fråga och inte bara på frågestunder, för fler såna blir det nog inte... xD


Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0