Söndag

Oj, hade tänkt att blogga innan jag somnade i går, men det gick ju så där... ;) haha
Måste säga det det var en mycket mysig dag i går :) fast den "duktiga" storasystern somnade vis innan filmen var slu i går kväll (vi såg lilla kycklingen) och vaknade med en sur lillebror bredvid mig, han tyckte vist att jag skulle ha sett hela filmen med öppna ögon... ;) hihi
Sitter och funderar över hur jag planerar min dag... Antingen så vill jag gå ut och ta en riktigt lång promenad nu och ta med typ min kamera innan baletten börjar vid fyra. Eller så kanske man kan gå på dagens Zumba pass, det är ju också kul lixom, eller så ska jag gå på nån house workshop som jag inte vet så mycket om,  alla danslärare på FU blev typ bjuden på den...
Men puss och hej, Leverpastej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0