I just wanna be smooth!

Har varit och dansat lite nu då, kom hem för nån timma sen :)
Jag är lite lycklig, lyckades faktiskt helt okej med mina tåspets piruetter i dag :D Lycklig ;)
Var och sa upp mig i dag i från mitt "aktiv ungdom" jobb. Ska börja jobba en massa för folkuniversitetet i stället, skulle nämligen få dubbet så mycket lön där, så jag ska troligen hålla i tre dansgrupper på fredagarna och i en balettklass på lördagarna :p Det ska bli kul, ska och prata med min blivande chef i morgon.
Ska hoppa in i duchen nu, sen ska jag plugga, efter det ska jag hinna lägga mig innan tio! Ska upp tidigt. Jag har fått en tid till en dietist, känner att det är lite konstigt att jag inte går ned i vikt trotts att jag dansar typ 24/7 och att jag gymmar plus att jag äter tre lagom stora mål om dan, plus att jag typ inte äter mycket sötsaker alls... så i morgon då jäklar ska jag få veta vad jag gör för fel... ;)
Funderar på att ha en "frågestund" på bloggen, men vet knappt om jag vågar, ingen skulle kanske fråga något och det skulle ju bli lite pinsamt X) haha
Sara Bareilles – Fairytale
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Stina Berglund

Hur mycket vill du väga? eller hur mkt har du kvar till din idealvikt?

låter inte som du väger så mkt, tycker jag.

2011-01-30 @ 00:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0