sharp

Jahopp, nu har man prövat på Zumba då... det var så himla kul! Rekommenderas alltså! Jätte härlig musik och det var lite salsa/afrikanskt inspirerad dans. Me like!
Nu har jag tänkt att fortsätta med pluggandet lite och så har jag planerat att fixa klart med musiken till lite grejor..
Måste bara berätta en sak som hände förut... jag och mamma står inne på feel good ocg jag ska anmäla mig till en Afrikan danskurs, och jag tittar på bilderna på tjejen som ska hålla i kursen och jag säger till killen i receptionen, "vad lika de är!" och jan svarar det kan ju bero på att de är samma person... Jag är så smart i bland... hehe
Bild från i somras =)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0